Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 10 april 2015

Helgens Matcher!

I helgen spelas många trevliga matcher!
Lördag
Skånes damer Vs. Uppsala  avspark ca 13-13:30
Pingvin Herrar Vs. Uppsala avspark ca 15:00
Full omgång av Super rugby bla Bulls Vs. Reds 19:10
Full omgång av Top 14

Söndag
Full omgång av Premiership Med en måste match London Welsh Vs. WASPS Avspark 15:30
Hoppas Wade får spela igen. Han lär nog kunna springa in ett och annat försök. Daly blev utnämnd till Premierships bäste spelare i Mars! Hoppas han får en chans i landslaget inför RWC.
Denna matchen måste Wasps vinna och helst med bonuspoäng också!

Trist att inte kunna vara på plats och följa våra matcher på hemmaplan mot Uppsala men hoppas allt går bra!

Hörde också att vi har många från pingvin på plats inför helgens utbildning men även representanter från en del av de andra klubbarna i syd såsom Malmö, Lugi och Helsingborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar