Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 6 april 2015

Det Svider...

Inget roligt med en förlust men jag tyckte ändå att Wasps stod upp bra och i mitten av andra började Toulon darra lite. Synd att varken Hughes eller Wade var med för då tror jag det hade varit ännu jämnare.

Snart börjar U16 sin säsong, på Torsdag är det dags för träningsmatch hos Speed i Köpenhamn.
Som vanligt ser jag fram emot att se dem spela och se vad som hänt under vintern. Och naturligtvis är jag lika nervös som jag alltid är......
Grabbarna i de laget har kämpat många år i uppförsbacke med lite spelare, spelat mot äldre osv därför är jag extremt nyfiken på vad de gör med denna säsongen då de spelar mot jämnåriga och verkar ha ett helt lag där de flesta spelat mer än en säsong innan.

Damlandslagslägret verkar ha gått bra med fantastiskt väder och bra tränare!
På det viset har vi en väldigt bra anläggning i Trelleborg med klubbhuset precis brevid planen och möjligheter till konstgräs mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar