Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 13 april 2015

Intensivt

Väldigt intensiva rugbydagar just nu. I helgen var det styrelsemöte med förbundet i Stockholm och idag är det styrelsemöte i Pingvin. Det har också kommit ut nya Ungdomsregler för Skandinavien, nya TB och Nya EB med bilagor. Känns som om att man har lite att läsa och diskutera kring framöver.
Såg tex i de nya ungdomsreglerna att U16 skall försöka spela 15 manna så långt det går. Vilket jag tycker är toppen men pga vår olyckliga åldersfördelning i Pingvin just nu så är det en skarp rekrytering som behövs.... Så alla ni som känner 15 och 16 åriga grabbar i och runt Trelleborg skicka dem till oss omgående för rugbyspel!
Sen är det naturligtvis tjejrekryteringen som står högt på listan som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar