Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

torsdag 2 april 2015

Grattis Britt!


Ett stort grattis, Pingvin RC!

Idrottsrörelsen bygger på det ideella ledarskapet, cirka 77 000 ledare är engagerade inom skånsk idrott. Tillsammans lägger de skånska idrottsledarna ner miljontals med timmar. Idrottsledarna är de som näst efter familjen och skolan har de största möjligheterna att påverka och fostra ungdomarna och härigenom bidra till en positiv samhällsutveckling. Detta ställer stora krav på ledarna.

Er förening har nominerat en eller flera kandidater till ”Skånes Idrottsledarstipendier 2015” som delas ut av *Sparbanksstiftelserna* i Skåne och Skåneidrotten.

Britt Westesson är en av 200 lyckliga stipendiater.

Detta är du väl värd Britt. Så många timmar du lagt ner på vår förening och framförallt alla tjejer du lotsar in och genom rugbyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar