Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

lördag 25 april 2015

Go o glad

Har haft en härlig dag och känner mig helt mosig i ansiktet. Tror att solen låg och lurade bakom molnen och brände på!
Så stolt över grabbarna som nästan alla spelar på nya positioner. De har tagit ett stort steg under vintern och dagens uppvisning höjer mina förväntningar inför säsongen.
Som vanligt när man är iväg med detta gänget(både vuxna och ungdomar) så får man ont i magen och skrattmusklerna.
Sjukt roligt. Bara resan med Dave, Fredric och Love fick mig att bryta ihop.  Jag har skrattar mig själv till tårar idag.
Sen alla glada föräldrar som verkligen stöttar laget och rugbyns värderingar. Det är så skönt med föräldrar som ser hur det ligger till och inte bara tycker att deras barn har rätt utan faktiskt kan säga efter en match att det var helt rättvist fast deras avkomma tycker väldigt annorlunda!
Och de värnar om gemenskap och den sociala samvaron.
Blir så glad av detta fast de rackar ner lite på mig..... De tycker jag har problem att hålla mig lugn och inte höras.... jag tycker de har fel..... (noll självinsikt )
Ha en skön Lördag för det skall jag. Alltid skönt att komma hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar