Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

måndag 20 april 2015

Wasps har mer på G!

Nu är Wasps på rekryteringssidan igen :)
de har redan signat Halai och Gopperth inför nästa säsong och sen kommer denna artikel
wasps-rfc-recruiting-world-cup-star

Det intressanta med detta är att det har blivit möjligt tack vare att de lyckats med sin marknadsföring och har fler åskådare och naturligtvis en bättre ekonomi.

Hur lyckas vi inom svensk rugby förbättra vår ekonomi?
Hur kan vi göra rugbyn så intressant att det är lockande för fler att komma och titta?
Vad händer runtomkring på matchdagar och vad kan man göra?

Alla ideer/kommentarer välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar