Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

onsdag 29 april 2015

orkeslös

Sovit dåligt, trött och irriterad idag. Är på dåligt humör. Stackars arbetskamrater idag ingen trevlig Daniel...... de är inte vana vid det....
Hoppas ingen hör av sig med problem till mig just idag.

Det är väl dags att ta tag i sitt liv igen.... dags att slå på stegräknaren. sova ordentligt, röra på sig, äta rätt och vinna drömvinsten på lotto!

Tror jag börjar bli gammal då jag har börjat glömma bort saker som skall hända och vad jag skall göra. Inte bra...

Förhoppningsvis hjälper lite rörelse och mer sol. Hoppas att sol och värme skall göra en lite piggare.
Tips på bra struktureringsmetoder och hjälpmedel för ens vardag tas tacksamt emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar