Om sidan

I denna blogg ger jag enbart min personliga åsikt. Det är inte en åsikt som står för de föreningar eller förbund jag är eller ev blir medlem i.
Just nu är jag Ordförande i Pingvin RC.
Mina favoritlag är naturligtvis Pingvin RC men också Wasps!

fredag 24 april 2015

Stöd framtidens rugbyspelare i Pingvin

Stöd stiftelsen Pingvins Framtid! Stötta våra ungdomars möjlighet att komma utomlands och lära sig mer rugby!
pingvinsframtid

Jag tycker att alla initiativ kring rugbyn är bra och denna stiftelse är ett utmärkt sätt på hur man kan skapa möjligheter runtomkring som föreningen inte har. och ett utmärkt sätt för andra runtomkring att engagera sig och bry sig om sin förening.
Stiftelsen har redan hjälpt en del spelare att få bidrag till sina rugbyresor och gett dem möjlighet att lära sig mer rugby och förhoppningsvis kommer de hem med massor av kunskap och höjer nivån i föreningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar